Sider

lørdag den 6. oktober 2012

Perpatual flame

Idag har jeg været på arbejde hele dagen.
Vi har fået en ny afdelign i H&M i Helsingør, og den er meget mindre end de andre, så der er ikke rigtig lige så meget at lave - og der stod jeg idag.
Så jeg er næsten mere smadret af at kede mig, istedet for at være smadret af at have stresset.

Jeg har haft denne fantastiske læbestift på fra Mac hele dagen. Jeg tog kun mere på efter jeg spiste frokost. Og på det her billed har jeg lige spist et æble og læbestiften sidder der bare. (jeg så først efter jeg havde taget billedet, at jeg er rød på hagen, men der havde jeg fjernet læbestiften)
Men den holder helt fantastisk, selvom den smitter lidt af.




Det er en Mac pro longwear lipcreme i farven perpatual flame, en virkelig smuk, dyb blå-rød farve.
Den giver de hvideste tænder! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar