Sider

onsdag den 10. oktober 2012

Nu med spejlrefleks !

Lige nu sidder jeg hjemme hos mine forældre.. vi har fået min fars kartoffelsuppe til aftensmad, så jeg er propmæt!

Jeg snakkede med min mor om, at jeg ønskede mig et nyt og meget bedre kamera end det jeg har nu - og at jeg havde haft kig på et Canon 600d, da kan købes til en okay pris, men i det store hele kan det samme som de helt nyt (ekstrem dyre) kameraer der er derude.
Men da mine forældre ikke er specielt materialistiske, og måske en smule nærige samtidig, synes de at det er helt ondssvagt, at bruge så mange penge på noget "man-kun-ville-bruge-et-par-gange".
Så nu har jeg lånt deres (noget ældrere, men okay) kamera, fordi de aldrig bruger det - hvor mon de får den instilling fra, at man aldrig for brug for et spejlrefleks..?

Men jeg er nu den glade ejer (låner) af et næsten ubrugt Canon 400d! YAY :D



Forhåbentlig bliver der her nogle af de sidste iPhone billeder...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar