Sider

fredag den 5. oktober 2012

Tekniske problemer

Så er jeg (næsten) tilbage, efter min eksamenskrivning.
(Det gik suuuper godt og jeg fik et 12 tal i engelsk :D yay!)

Grunden til jeg kun siger næsten, er at jeg har problemer med mit internet. Der er nogle misforståelser og diverse problemer med min TDC forbindelse.
Så pt. har jeg kun internet på min telefon, hvilket er lidt (meget) dyrt, så jeg prøver sparer på det..
Jeg håber på problemerne er løst snarest.

Indtil da vil jeg muligvis ikke få blogget så meget, så undskylder på forhånd...
ka-pow!

Det her er lidt af et drømme outfit ligenu. Åh gud hvor jeg nogle gange føler jeg ikke har noget at tage på, jeg skal blive så meget bedre til at bruge, hvad jeg  har i mit skab, istedet for at købe nyt hele tiden - det holder min SU ikke rigtig til. Men hvem drømmer pt ikke om 3.1 Phillip Lim strikken?? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar