Sider

lørdag den 27. oktober 2012

Kiss me..

Jeg har overvejet, at lave en lille serie her op bloggen..
Jeg var igang med, at forberede et indlæg om min læbestift samling, men jeg har en del.. Så det blev til maaange billeder.
Så for ikke at lave verdens længeste og mest forvirrende indlæg, har jeg tænkt mig at dele det op..

Fremover vil der hver lørdag (forhåbentlig) komme et indlæg, om en læbestift fra min samling. Og jeg vil gå i dybten med, hvordan den er på, hvordan den holder og alt sådan noget..

Jeg vil starte ud med min mest brugte læbestift.

Det er den bedste "no makeup makeup-look" farve for mig.
Den er samme farve som min naturlige læbefarve, men den giver alligevel lidt ekstra.
Det er en af Mac's Lustre, så der er en smule glimmer i - ikke noget man ser, men det er nok til at ens læber ser friske og bløde læber.
Den er samtidig mere en læbepomade end en læbestift. Den er virkelig lækker, at have på, men holder dog ikke så længe på læberne.
Farven hedder:  Patisserie.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar