Sider

onsdag den 24. oktober 2012

Frokost, vægttab og gaver..

Min søde, dejlige mor havde fri idag, og tilbød at køre mig til skole - jeg er så heldig!
Samtidig aftalte vi, at vi ville spise frokost sammen, fordi jeg havde tidligt fri..

Da jeg havde fri, kunne vi jo ikke bare gå direkte hen til cafeen? Butikkerne på vejen hev jo i os..
Og jeg mangelede faktisk et par sorte jeans - som skrevet tidligere, er det sådan set det eneste jeg går i, så det éne par jeg har, var blevet en smule slidt + for store!

Jeg har brugt min sommer (modsat mange andre) på at tage på. Jeg har altid været liiidt for tynd (ikke med vilje), så da jeg endelig havde appetitten og evnen til at blive lidt større gjorde jeg det.. Og nu er jeg måske lidt større end jeg ville - eller det satte sig lidt anderledes end jeg ville. Det er ved at blive trænet på plads/væk = brug for nye bukser.

Så jeg har købt de samme højtaljede jeans fra H&M, som jeg altid har, men i en størrelse mindre. :D
Min mor var også så sød, at give en lækker strik trøje og lidt småting.

Jeg vil prøve, at tage nogle ordentlige billeder når jeg kommer hjem.
De kommer nok op imorgen..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar