Sider

tirsdag den 9. april 2013

New in

Nu tror jeg vidst også, at min fødselsdags"weekend" er overstået.
Jeg har slet ikke haft tid eller overskud, til at være på bloggen, siden min fødselsdag - jeg er først nu begyndt at få indhentet min mangel på søvn en smule...

Et billed fra "bolle-lagkage" i lørdags med familien..
Heldigvis er min familie ikke så stor, så der var lige plads til os om mit lille spisebord.


Jeg er så heldig, at jeg har fået en masse fantastiske gaver, og jeg har også købt en hel del, de seneste dage.
Så over de næste par dage, vil jeg dele mine gaver op i flere indlæg, så de ikke bliver aaalt for lange.

Jeg var løbet tør for min øjenbrynsfarve, så er gået igang med at fylde en  Mac palette. Tænkte den har en fin størrelse, bare lige til hverdag, og en god størrelse, hvis man skal på mini ferie, med det mest basale. (så skal jeg bare finde ud af, hvad de tre andre øjenskygger skal være)

Ringen på min ringefinger er fra H&M's nye "lillesøster" butik and other stories. De har så fine ting, men jeg nøjes (for nu) med denne fine ring. De andre 5 ringe er fra Topshop og hørte sammen med øreringene nedenfor.

Enkelte og fine.. Lige som jeg bedst kan lide dem. Jeg har allerede haft både de små sten i og haft dem i midten på, på en bytur.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar