Sider

søndag den 28. april 2013

lovely, lovely sunday

Min søndag er indtil videre blevet brugt på hyggelig morgenmad med min bedste veninde, en anelse opvask fra igår aftes og nu sidder jeg og nyder solen på min altan, mens jeg får et på fregner på næsen. :)
Kan det blive meget bedre?

Igår var jeg jo til gammel klassefest eller reunion for min folkeskole klasse.. Næsten halvdelen af klassen kom, hvilket var lidt trist, at så mange havde meldt afbud, men heldigvis havde vi det super hyggeligt, og heldigt for mig var det nogle af mine bedste venner og dem jeg stadig snakker med der mødte op..
Vi havde en fest og blev alle lige opdateret med, hvad vi havde gået og lavet siden sidst. Der var også quiz om de gode gamle dage, men det endte selvfølgelig i total kaos, hvor vi tilsidst bare råbte i munden på hinanden, for vi havde alle en masse forskellige historier at fortælle :)

Alt i alt en vellykket aften efter min mening..


Desværre blev vores "klassebilled" virkelig sløret..





Ingen kommentarer:

Send en kommentar