Sider

onsdag den 3. april 2013

Birthday shopping

Igår da jeg var ude og spise frokost med min mor, kom vi ind på emnet "min fødselsdag". Psst! Jeg har faktisk fødselsdag imorgen. ;D
Og da de fleste nu til dags "har alt", så vidste mine forældre ikke var de skulle give mig..
Men en ting der både var på min ønskeliste HER og som jeg har snakket om i flere måneder, var et par nye træningssko. Så vi gik en tur forbi Intersport for at se, hvad de havde.

Og om de ikke havde de perfekte sko, lige i min størrelse. Så der fik jeg en lidt tidlig fødselsdags gave. <3

Der kom også lidt andre ting med hjem..

Er de ikke fine?!


De nye joggingbukser, jeg havde på igår da jeg ordnede papirer.. De har sådan en fin detalje på knæene, men det er lidt svært at tage billed af.

Og den fineste kande til varm kakoa (når der skal holdes "bolle-lagkage fødselsdag" på lørdag. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar