Sider

mandag den 1. april 2013

010413

Nu har jeg ligget syg de sidste par dage.. Jeg har givet migselv lov til at slappe 100% af, nu hvor det var ferie, så jeg kunne slippe af med sygdommen inden skolen starter igen.
Jeg føler mig meget mere frisk idag. Dog ikke helt på toppen, men jeg er ikke helt en zombie mere..

Idag har jeg så fået gjort lidt mere spring cleaning.. Det gik ud over mine sko idag.

Siden min exkæreste flyttede ud, har jeg haft et helt tomt rum, der før var et kontor. Jeg har kun haft et par reoler med et par bøger stående.
Nu begynder jeg langsomt at flytte mine ting ind i rummet. (Jeg vil i sidste ende også have et "kontor" derinde)

Før så (halvdelen af) mit skab sådan ud.. Utrolig rodet. Skoene var sådan set bare kastet derind - Jeg har  dog prøvet at få det til at se lidt pænt ud..

..nu er nogle af mine sko flyttet ind i "kontoret". De er blevet børstet og skruppet, så de ser ud som nye. <3
Jeg håber på senere (når der er tid og penge til det) at få gulvtæppe på gulvet, et stort spejl og et lille skrivebords område derinde - og måske en lysekrone (Der skal ikke være skjul på at det er en pige der bor her) :P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar