Sider

tirsdag den 26. marts 2013

ups :)

Det er jo ferie, så jeg havde ikke rigtig nogle planer idag, andet end at jeg skulle forbi Louis Nielsen for en synsprøve.. Det endte så med at jeg har købt nye læsebriller.. og en masse andet :P
Brillerne kommer først i næste uge, så jeg kan først vise dem frem der.

Jeg mødtes med min mor, for at få hendes mening på brillerne, og for at spise lidt frokost..
Så vi tog en runde i byen, og gik ind i hver eneste tøj butik - selvfølgelig!
Vi har lavet en regel, at ingen af os må købe noget sort tøj.. Det er virkelig svært! Sort er altid det sikre valg, men foråret er forhåbentlig på vej, så skabet skal fyldes op med lyse, lækre farver. 

Så her er lidt små ting som jeg (slet ikke) havde brug for..


Den fineste sommer-strik fra Vero Moda.. Kan slet ikke vente til at have den på!

De perfekte lyse jeans.. Jeg er kræsen (som I ved) omkring mine jeans, og går sådan set altid i sorte skinny jeans, men som sagt, ikke mere sort! Ind med lidt forårs-farver.


Jeg er helt forelsket i denne fine læbestift/læbepomade. Det er en næsten helt gennemsigtig læbestift, der tilpasser sig dine læbers naturlige farve. (den er slet ikke så pink når den kommer på)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar