Sider

lørdag den 2. marts 2013

Interesseret?

Jeg købte jo fornylig disse skønheder..
De er virkelig gode at gå i og hvis man er vant til Jeffrey Campbell lita's, skulle det ikke være et problem at gå i disse. De er en smule tungere, men når de først er på er der næsten ingen forskel.


Jeg modtog ved en fejl 2 par.. Jeg fandt så ud af at jeg har betalt for begge par, og det vil koste mig 100kr. at sende dem retur - så jeg skal i teorien betale 100kr. for noget jeg ikke har købt.

Jeg prøver nu selv at sælge dem for ikke at tabe penge.
Ny pris er 1699kr, men jeg købte dem for 700kr. så sælger dem derfor også for 700kr.

Her er et LINK til min trendsales annonce, hvis det er nemmere.

De er aldrig brugt (billedet er af mine egne) og original kassen følger med.
Skriv en kommentar, hvis du er interesseret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar