Sider

torsdag den 7. marts 2013

Soon

Nu nærmer min fødselsdag sig langsomt.. Jeg fylder 22 den 4. April, så der er under en måned til. Så jeg har sat mig og lavet en liste over ting jeg ønkser mig/godt kunne tænke mig (fordi det gør jo jeg aldrig) ;P


soon
1. Gavekort til Ilum og Magasin - Det er nemmere, så kan jeg købe lige det jeg vil.
2. En rejse til London - Det er lang tid siden jeg har været der, jeg kan næsten ikke huske det.
3. Et par pæne træningssko.
4. En iPhone 5 - min 4'er er ved at være rigtig træt..
5. Et fjernsyn.
6. Stilletter fra Zara - Til et par brune fødder til sommer/forår. I'm in LOOOVE!
7. Spejl kommode (Malm) fra Ikea.
8. At få sat mit badeværelse istand - pudse op, male, nye skabe..

Der er da lidt praktiske ting imellem.. Måske er det tegn på, at jeg faktisk er ved at blive voksen :P 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar