Sider

tirsdag den 5. marts 2013

Lashes, lashes, lashes

Jeg har opdaget den (for mig) bedste mascara i hele verden!
Måske lidt en overdrivelse, men det er den første mascara jeg har prøvet, som gør alt, hvad jeg vil have den til..

Alle der bruger makeup vil vel have det bedste ud af det, og hvad det præcis er, er forskelligt fra person til person. Jeg forventer af en mascara, at den er super sort, at den giver massere af længede og massere af volume. Der er rigtig mange mærker, både dyre og billige der gør det, men jeg har samtidig problemer med, at min mascara smitter af, så jeg i løbet af et par timer ligner en panda. (Og lige meget hvor søde de er, er det dog ikke lige det look jeg går efter)

Min redningsmand(?) hedder Clinique og har lavet et produkt der hedder High Impact Extreme Volume Macsara, og han (ved stadig ikke hvorfor min mascara er en mand?) opfylder alle mine ønsker.

Det lyder jo altsammen meget godt, så her kan I se for jer selv, hvad I synes - Jeg anbefaler ihvertfald varmt, at man prøver den, hvis man har lignede problemer og forventinger som jeg.



Her kan i se den forskel den gør.

Mine naturlige vipper.

Vipper med et lag mascara.
Man kan sagtens lægge mere end et lag, men jeg synes hurtigt det ser for klumpet ud - jeg går efter looket af naturligt, fantastisk vipper. :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar