Sider

onsdag den 7. november 2012

Shopping is my cardio

Idag har jeg været i København med min mor, for at kigge på en vinter frakke.
Frakken skuffede desværre, og var ikke tykkere end en cardigan.. :(

Men vi fik selvfølgelig købt et par småting.

Jeg kunne simpelthen ikke leve uden pingvin strømper fra Topshop! <3


..eller katteøre? (fra Topshop)


En lille "makeup-taske" fra H&M, som jeg vil bruge til, at holde styr på småting i min taske som: headset, hovedpine-piller, lommetørklæder osv..


Ny læbestift.. Lidt mørkere end den jeg skrev om her.. perfekt efterårs farve.


Søde jule-viskestykker fra H&M Home.


Og et nyt halstørklæde fra Zara. (det er en smule mørkere i virkeligheden)


Så selvom jeg ikke fik frakken, jeg var taget derind efter, fik jeg alligevel en del gode ting..
Jeg er dog stadig på jagt efter en frakke...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar