Sider

fredag den 2. november 2012

Face of the day - 011112

Idag havde jeg god tid til at gøre mig klar, så jeg fik gjort lidt ekstra ud ad makeuppen.
Jeg føler mig godt nok en smule fin, ihvertflad i forhold til mit normale "concealer og mascara"-ansigt.

  1. 2 gange telescopic mascara - den sølv giver virkelig god volume, men smitter en smule af, så jeg tager den sorte ovenpå for ekstra sort'ness og så de holder længere.
  2. Mac pro longwear concealer i NW20.
  3. L'oreal True Match foundation i W3.
  4. Maybellin gel eyeliner i black crome.
  5. Mac læbestift i Patisserie - Lustre.
  6. Mac mineralize skinfinish natural i Medium plus.
  7. Too faced chocolate bronzer i Milk chocolate


Christian Dior 5 couleurs i 790 - Night Dust.

Jeg har brugt de 2 nederste farver - den "lavendel" perlemor over hele øjenlåget og den brune i globelinien.

Og som prikken over I'et - små accent lashes, for at give det ekstra.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar