Sider

lørdag den 3. november 2012

Kiss me #2

Her kommer anden læbestift i samlingen..
Det her er nok min mest brugte den seneste tid. Den perfekte efterårs farve.

Det er en af Kate Moss for Rimmel's nye farver. Kate Moss har udgivet tre nye matte farver - for mit vedkommende er det her den mest anvendelige..
Det er den smukkeste, pigmenterede, mørke røde farve med den blålig undertone, så ens tænder bliver ekstra hvide.
Den holder helt utrolig godt, uden at udtørre læberne som nogle matte læbestifter kan gøre. Den holder hele dagen, men kan trænge til et touch up efter man har spist.

Det eneste lidt negative jeg kan komme på er at, hvis man har den på fra tidlig morgen, og bare genpåføre den nogle gange i løbet af dagen, kan den godt "samle" sig i revnerne i læberne og kan "nulres" af hen på aftenen.. Dem der har prøvet en mat eller longwear læbestift forstår, hvad jeg mener. :)

Men jeg synes den helt fantastisk.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar