Sider

mandag den 20. august 2012

Tak postbud

Elsker I ikke også bare, når posten kommer med noget i har ventet på Meget længe?

Idag fik jeg endelig min pakke fra beautybay.com. Og lige så højt som jeg elsker den side og dens lave priser, lige så meget hader jeg, at det tager så lange tid at få sin bestilling.
Når man bestiller fra en side som Asos, får man sin bestilling et par dage (måske 4-5dage, hvis det er weekend eller noget) senere - og det er en UK side. Beautybay er også fra UK, men hver gang jeg har bestilt noget går der 2-3 uger, efter pakken er afsendt, før jeg modtager den.. Og så begynder jeg at blive utålmodig.

Denne gang bestilte jeg kun én ting - Fakebake Flawless, hvilket er min favorit selvbruner.
Men husk mig lige på at bestille den i god tid næste gang, og ikke når jeg sådan set allerede er låbet tår... :)

 Undskyld billederne.. Jeg har siddet lidt forlænge og leget med mit webcam, så det blev en anelse mærkelige billeder tilsidst :)
Her viser jeg så "fint" hvad man får med. Selve flasken med selvbruner væsken i. Et sæt blå gummihansker, så man ikke får mørke håndflader. En påføringshanske, så væsken nemt og enkelt kan fordeles (Uden steger og pletter!!) og mit (meget) kønne Uuuuuh-ansigt.
Og en lille fotoserie om hvor glad jeg er for den :p

Jeg vil med glæde senere, prøve at forklare hvordan jeg påfører og vedligeholder - hvis det giver interesse?
Jeg glæder mig ihvertfald til, ikke at rende rundt og være bleg mere! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar