Sider

onsdag den 22. august 2012

Dagens shopping

Jeg havde tidligt fri fra skole idag, så jeg mødtes med min mor..
Vi havde fået en hel masse løse papirer i skolen som skal læses, og jeg manglede nogle mapper - så min mor og jeg tog til Hørsholm, for at købe et par skole ting..

Vi vidste godt inden vi tog af sted, at vi ikke kunne nøjes med kun at købe hvad vi manglede (selvfølgelig!)

Så jeg er nu kommet hjem med to skole mapper, fire overstregningstusser (de der brede neongule tusser ?!), et sleeve til min macbook, et par Hunter gummistøvler, en læbestift og en parfume...
Jeg vil så sige til mit forsvar, at jeg ikke har haft et par gummistøvler i mange år, og man kan jo nærmest ikke bo i Danmark uden.. Så dem manglede jeg faktisk :)


 Læbestiften er fra Kate Moss for Rimmel, i nr 13 (en orange-rød "neon") jeg tror måske den hedder Rossetto?
Og mit alt for søde macbook-sleeve :D Jeg kunne altså ikke leve uden!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar