Sider

tirsdag den 14. august 2012

Første skoledag.

Idag har jeg haft første skoledag :) Jeg er begyndt på handelsskole, efter mange års uvidenhed om, hvad jeg egentlig ville uddannes som.

Så lige nu er mine fremtidsplaner således, at jeg skal være speditør - og det er jeg ganske tilfreds med. Jeg har altid været meget tøset, med tøj, makeup og masser af sko, men efter at have arbejdet i H&M i 2 år, har jeg fundet ud af det ikke er det jeg skal lave resten af mit liv - forstå mig ret, jeg elsker det, men et dårligt knæ og en shoppe afhængighed, er ikke det bedste at have når man arbejder i butik.

Så de næste 2år skal tilbringes på skolebænken, og jeg glæder mig ærligtalt.

I denne uge er det introuge, så vi starter ikke så hård ud - jeg synes godt nok stadig det er lidt hård, jeg er ihvertfald træt nu :)



Jeg har leget lidt med effekterne på min nye computer.. Jeg er stadig ved at lære den at kende, og jeg kan mærke at vi bliver rigtig gode venner.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar