Sider

torsdag den 23. august 2012

230812

Hov.. Jeg kom til at shoppe lidt spontant idag.
Sådan er det når man er den eneste i klassen, der har lavet lektierne, så resten af klassen får lov til at lave dem i timen og nørden (mig) får fri..
Så da jeg havde lidt ekstra tid, kom jeg til at kigge lidt rundt i byen og fik købt lidt småting.

 Fik købt de her søde små øreringe fra Pieces. Jeg er lige pludselig blevet vild med at gå med øreringe igen, så jeg måtte jo lige have nogle flere at vælge imellem :)
Og så havde vi fået nye iPhone covers i H&M, og da mit gamle snart ikke kunne mere, måtte jeg jo købe et nyt :b

Jeg har også købt et par andre ting, men har desværre ikke tid til at vise den frem ligenu.. Er halvt på vej ud af døren, skal på arbejde lige om lidt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar