Sider

lørdag den 4. maj 2013

Work, work, work

Hele min weekend kommer til at gå med arbejde..
Jeg ville ønske at jeg bare kunne sidde og slappe af på min altan, og nyde det fantastiske vejr. Forhåbentlig fortsætter solen med at varme hen på eftermiddagen/ tidlig aften.. Så kan jeg måske lige nå hjem og få bare en smule D-vitamin og fregner. :P


Er der andre der skal bruge deres weekend på arbejde? Jeg håber at I ikke arbejder i et center som jeg.. Det eneste gode er at man ikke kan se, hvor dejligt vejret er og hvad man går glip af.

Jer der faktisk holder weekend.. Nyd lige vejret lidt ekstra for os andre :)

1 kommentar:

  1. Jeg skal også arbejde hele weekenden. Men tvivler kraftigt på, at jeg når at nyde vejret... Jeg er altid så træt efter at møde 06.30, at jeg plejer at hoppe på hovedet i seng, lige så snart jeg kommer hjem og sove indtil aftensmaden :-P

    PS. Jeg arbejder på et sygehus, hvor der er rigeligt med vinduer til at se dagens vejr... :-)

    SvarSlet