Sider

onsdag den 27. februar 2013

New in - 270213

Jeg har lige været forbi posthuset og hente en pakke.
Det føles næsten som juleaften, selvom det godt nok er migselv der har købt og betalt.

Jeg har købt 3 crop tops, et ur og en halskæde fra Asos.
Jeg er super tilfreds med min shopping og kan slet ikke vente, til det bliver varmere og jeg rigtig kan udnytte dem.






Jeg var også et smut forbi Matas igår. Jeg havde været i Føtex og så at de nye Maybelline colorsensationel vivid var kommet til Danmark, men de havde kun fået testerne - ikke selve produkterne. Så jeg tog et smut forbi Matas for at se om de var der. Jeg ville gerne have købt alle farver, men jeg startede med to, skal nok få samlet dem sammen på et tidspunkt.



Jeg købte samtidig, de her nailstickers fra loreal, som lige skulle prøves.
Jeg ved stadig ikke rigtig, hvad jeg synes om dem..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar